25 Mart 2010 Perşembe

Yeniden herkese merhaba diyerek başlamak istiyorum.Uzun süredir fırsat bulup bloga yeni şeyler ekleyememiştim.Yakın arkadaşlarımdan mutlaka güncellemem konusunda uyarılar aldım.Bu gün yeni bir tarif yayınlayamıyorum,fakat bir önceki sayfada daha sonra tarifini vereceğimi söylediğim CEVİZLİ RULO KURABİYE'nin tarifini veriyorum.


CEVİZLİ RULO KURABİYE






Malzemeler:

125 gr. tereyağ
1/2 su bardağı sıvıyağ
1/2 su bardağı yoğurt
1 paket kabartma tozu
1 tutam tuz
Aldığı kadar un

iç malzemesi:
1 bardak ceviz
1 yumurta akı
4/3 su bardağı şeker
Bir miktar tarçın

Yapılışı:

Hamur malzemeleri karıştırılır.Ayrıca iç malzemeler karıştırılır.Hamur 5 parçaya ayrılır.Her bir parça merdane ile dikdörtgen açılır.İç malzeme her tarafına sürülür.Rulo yapılır.İki parmak eninde kesilir.Yağlı kağıt serili tepsiye dizilir ve 170 derecede pişirilir.Üzerine pudra şekeri serpilir.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: